söndag, september 06, 2009

Gratis fotobok!

Här kan man få en gratis fotobok om man har en hemsida eller blogg.

Jag gav min mamma en fotobok om Aston i julklapp, och då ville jag göra en egen oxå. Fick aldrig tummen ur. Men av alla foton jag har så är det väl kanske dags! Göra en första året med Aston eller sommaren 2009 eller nåt sånt!

Jepp, något sånt ska jag göra! Att få många fotografier sparade i en vacker fotobok är verkligen något speciellt. Att kunna bläddra i boken tillsammans med barnet och minnas tillbaka

3 kommentarer:

Linda sa...

Det är kul med fotoböcker för de blir så fina! Jag har gjort en om Williams första år. :-) Har även de senaste åren gjort en med bilder från året som gått.

kram!

Elisabeth sa...

Tack för tipset!!!

Pia sa...

Ett tips är att spara och stänga programmet i mellanåt under tiden man skapar. Jag gjorde en fotobok hos Fuji, och efter ett tag så fick jag ett felmeddelande om att minnet var fullt. Så jag var tvungen att stänga ner och nästa gång jag skulle öppna den var allt arbete jag lagt ner borta. Pratade länge med supporten, men dom vet inte vad som hänt eller hur man skulle lösa det. Får se om jag orkar börja om....