måndag, augusti 24, 2009

Tjoho, här var det tyst ;-)

Ja, tyst är det och inte ett foto taget på fleeeeera da'r.

Anledningen?? Jo, det är massor och åter massor med jobb med SWE-bloggen. Det är dags för nylansering, nya rutiner för att underlätta för mig, sätta in de nya och de gamla tjejerna i rutinerna :-) Mycket fixande och trixande, MEN så kul!!

Dagarna går åt till att pula med *SWE scrapbook, umgås med Aston, promenera massor och försöka gå ner i vikt. Haha, det går sådär med vikten. Men snart så! Kämpar på, fast ibland så ids man inte och tar sig en liten kaka eller nåt ;-) Då är det "bara" på't igen!

Imorrn kommer en LO här iaf :-D Alltid nåt!

2 kommentarer:

ulrica sa...

Vad härliga bilder på er i bloggen, jag blev alldeles glad i hela kroppen :).

Och så är jag så spänd på nya SWE-bloggen!! Jag är säker på att det blir kanonläckert :). Jag var sugen på att söka men himmel, jag insåg att jag inte har något att tillföra ju *S*.

Stor kram
Ulrica

Mya sa...

ja du gör verkligen ett stort jobb... å då får man ju ta sig en kaka eller två som belöning ;)
kämpa på, du gör ett grymt jobb. kram mya