måndag, juli 27, 2009

Dagens foto #200 - 090719 - På väg till Gotland!

Dags för uppdatering av lite bilder, Astons första semesterresa och min första tripp till Gotland nånsin... Dit ska vi igen, vilken vacker ö!!!

Kl 12,50 avgick färjan från Nynäshamn. Vi var där i tid, Aston var en solstråle mest hela tiden....

Aston inväntar att färjan ska lägga till i Nynäshamn. Passar på att kolla i Gotlandsguiden med pappas mobil i högsta hugg ;-)


Färjan "Visby" lägger till. Denna ska vi med om bara några minuter...


Aston är ute på kajen och spanar på färjan och hundar och barn med pappa...


Inväntar lunchen, vägrar därmed att kolla på mamma ;-)


Vädret såg inte lovande ut i Nynäshamn, men halvvägs till Gotland fick vi se solen och passade på att gå ut på däck. Alldeles varmt och härligt var det!


Japp, jag är oxå med på resan (men det kan man knappt tro för det är inte många foton tagna på mig på denna resa *s*). Här är iaf en bild på mig och Aston, strax innan hans sovstund i min famn :-)


När vi kom fram till A Guesthouse Gotland i Rone så ösregnade det, så inga foton blev tagna då... Men vi blev väl mottagna av Åsa med familj och fick middag serverade.... De små var alldeles överlyckliga att se varann, så härligt!

-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

Inga kommentarer: