söndag, juli 12, 2009

Dagens foto #193 - 090712 - 10 månader!

Hipp hurra för Aston idag, han är nu 10 månader! Varje månad tänker jag "Vad fort det går!". Hade nästan missat att han blir 10 månader idag och jag missade helt att ta månadsfoton.... Ska göra det imorgon istället :-)

Denna glada kille är alltså bara 2 månader ifrån att fylla 1 år. Han är riktigt glad trots virusprickar över hela kroppen utom ansiktet. Det har inte kommit några blåsor, så vattkoppor är det inte...



-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

3 kommentarer:

Cassandra sa...

Så söt så lilla stackars Aston! Så söta små gaddar i överkäken =)
Jag har inte heller hunnit med nått kollage denna månad, kanske en 10-månaderssyndrom ;) så svårt att få lillfisan att sitta still nu för tiden men ska försöka ge mig på de imorn =)

Jane.D sa...

Grattis på 10-månadersdagen, Aston!
Tänk vad fort tiden går.

Hoppas Aston mår bättre och snart blir riktigt frisk!

Ingela sa...

Han är ju så fruktansvärt vacker, din lilla son. =) Jag började följa din blogg strax efter han kommit till världen och tiden verkar ju bara rinna iväg. =)
Ha en bra dag/ Ingela.