onsdag, juni 24, 2009

På banan igen?

Hoppas vi är på banan igen, natten till igår försvann Astons feber. Hostan är nästan borta och det rinner bara lite ur näsan på honom... Skönt! Igår sov han ute i vagnen i 1,5 timme på em, jag låg i sommarsolen och bara njöt. Lyssnade på ljudbok och laddade batterierna!!

Aston somnade vid 21,30 igår, han somnade som vanligt utan vagn och jag tror jag stoppat i nappen en enda gång inatt. Fredrik har sovit på soffan, för att inte väcka mig då han snarkar... Kl 7 vaknade Aston imorse, åt 80 ml välling och ville sen somna om. Han vaknade vid 8,30 och ville ha nappen och sov sen vidare till kl 11! Ooops! Men jag tror han tog sin förmiddagslur på en gång idag :-)

Känner mig på bra humör igen! Utvilad, sol i sinne! Härligt! Jag ska fixa lite midsommarbilder ikväll tror jag :-) Har lite jag vill scrappa oxå....

Inga kommentarer: