onsdag, juni 10, 2009

DT-LO: Älskade barn

När jag fick detta paket av Ilona på Skaparlusten förra veckan så förundrades jag över de ljuvliga färger som papper, dekorationer, blommor och knappar hade. Vackra, skira och underbara.

Papprena är SEI:s nya serie "Bridgeport", helt underbara i sin tonskala och mycket underbara. Älskar dom verkligen! Här har jag valt att använda gröna och turkosa toner. De roliga knapparna är från tillverkaren Avec, mycket lekfulla.



Fotot på mig och Aston är ett av de Åsa tog på oss förra veckan, då det var sommar ute ;-) Kommer scrappa många av de fotona tror jag ;-)

7 kommentarer:

badanka sa...

:-D de ligger här å ska scrappas med det där fotot...Det är så vackert!

Sockergrynet sa...

En perfekt layout för ett ljuvlig foto! Så vackert!

MarieG sa...

Sååå fin Helene..
Kram!

Kajsan sa...

Underbart foto och jättefin layout! :)
Hoppas lillen kryar på si snart!
Mvh Karin

Sofias blogg sa...

UNDERBAR!!!

Marie sa...

underbar layout, ni är så söta! Vill tacka extra för student-grattiset också! :)

Claudia79 sa...

Såå himla fin! Jag gillar den jättemycket!! Hoppas Aston kryar på sig! Stor kram till dig...