tisdag, juni 30, 2009

Dagens foto #181 - 090630 - lille balkongbadaren

Ute är det 26 grader i skuggan och då är klockan bara 12 på dagen... Puh! Och eftersom Aston fått hosta och snuva igen så håller vi oss inne under de varmaste timmarna... Men han behöver ju svalka sig lite, så jag tog hans leksaksbalja och fyllde med vatten. Sen placerade jag både balja och barn på balkongen. Han var överlycklig och badade över 30 min :-)









-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

7 kommentarer:

Jane.D sa...

Underbara bilder på lille Aston!

Har tittat runt lite i din blogg och njutit av alla fantastiska foton och scrappade alster. Känner nu hur inspirationen för att scrappa, som inte infunnit sig på länge, börjar spira. Tack för inspirationen!

Malin sa...

Jag har varit bortrest för begravning i Norge och därför inte kunnat kika in här på länge. Så kul att vara tillbaka och se alla dina underbara foton, Helene!

Vad segt med Aston's hosta - kan inte bacillerna ge med sig någon gång? Men ni verkar ha mycket kul och nyfikenheten håller visst i sig ändå: jag skrattade mycket åt bilden på honom i tvättmaskinen och önskar att jag själv kunde få plats med hela överkroppen där inne och få snurra runt på trumman. Det måste se ascoolt ut, ju!

AnnaHanna sa...

Åååå, sista bilden var ju helt fantastisk!
Man tager vad man haver... det är ju så lätt när de är små.
Nova tex, sov i en gammal mangelkorg när vi övernattade hos mormor o morfar tills hon var runt 3, tror jag. Det funkar inte precis nu längre.
Kram //Anna

AnnaHanna sa...

Jag måste bara nämna att jag för att få göra föregående inlägg var tvungen att verifiera ordet "fizar".
Så, då blev min eftermiddag lite mer uppsluppen =)

Kram igen //Anna

Aase sa...

Vilka läckra badbilder :)
Kramen Aase

Linda sa...

Vilka underbara badbilder!! :-) Ser härligt ut!

Tezzan sa...

Underbara bilder, han är så söt eran lille kille.

vart har ni fått tag på den korgen, en sådan har jag velat ha till min egen lille kille för lite fotografering. Har sett sådana ute, men då var de fyllda med jord och blommor.