fredag, maj 08, 2009

Ur Astons perspektiv

Jag ligger numer ofta på golvet tillsammans med Aston, ser saker ur hans perspektiv... Allt är så stort och högt, massor med roliga saker att uppleva och upptäcka! Det här ser man om man ligger nedanför köksbordet och myser.

Dvd-skivorna är ju så skoj, synd att man inte kommer åt cd-skivorna högst upp oxå ;-)


Där är den - lampan!! Även om mamma inte gillar den längre, så tycker Aston den är mycket fin ;-)


Titta, blå himmel... Så ser det ut när man ligger på golvet och spanar ut...


Mmmm, diskmaskinen är skoj förstås! Undrar hur man ska kunna ta sig ända upp på diskbänken? Det ser så spännande ut där oxå...


Nä, nu har inte Aston tid längre! Nu drar han vidare på nya upptäckter!

5 kommentarer:

Millanprillan sa...

Hihi! hann inte ens skicka iväg mitt förra inlägg så fanns det nya bilder här! Kul idé att få se hur det ut från Astons perspektiv!
Kram!

Cassandra sa...

Gud vad skönt att det vände så fort!
Lite roligt det där med att fota ut Astons synvinkel =)

Christine sa...

Haha, så underbart!!
Att man inte tog sig mer tid med barnen när dom va i den åldern..
Varför ska man bara hetsa i detta liv? Hoppas man får nåt tillbaka ;)
Tack för dina gulliga kommentarer i min blogg =) Jag bara lääängtar tills stämplarna dimper ner i postlådan ;)
Kram!! ♥

Unknown sa...

Åååh - det är som jag sagt förr: ditt seende är otroligt! Vilken idé! Vilken fantastisk fotosession! Jag ska testa det här hemma. Vad kul om det kunde bli en trend: att folk lägger sig ner på sina golv hemma, fotar det de ser och lägger upp i sina bloggar. Vore inte det fantastiskt!?

claudia79 sa...

Men åå vilken rolig idé,Helene!
Underbart att se ur de små söta livens perspektiv hihi...stor kram!