fredag, maj 01, 2009

LO: K som i kärlek

Denna LO tror jag kommer hamna i min kategori över årets favoriter! Shit vad nöjd jag är med den! Den gör sig tyvärr inte riktigt på webben, men irl skulle ni se den! Färgsprakande och fin med små typiska Helene-detaljer överallt.

Distressade papperskanter, inkad papperskant och prickar runt hela LO:n, pearl maker, mist, glitterlim, stämplad bård... Mmmmm... Nöjd!



Sen måste jag ju visa ett foto från förra helgens scrapträff, där jag, Karin och AnnaE utgick från en nyritad skiss från mig. Vi gjorde varsitt alster, det är himla skoj att se hur olika layouterna blir trots att man utgått från samma inspiration :-)

Karins LO till vänster, min i mitten och AnnaE:s till höger!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den är superfin! Det är precis SÅ jag vill scrappa. Detta är helt min stil. You are the best!

/isabeli

Camilla sa...

gud såfin!!! Du e verkligen otrolig. kram

Ulrika aka LillBlomman sa...

Underbar! Härligt när man blir så där nöjd!! Vad skoj att se era skisstolkningar, visst är det fantastiskt att samma kan bli så olika! Hoppas att ni har en skööön helg! Viggo har sovit i trädgården när vi fixat i rabatterna! Tänk att man får uppleva det! Tacksam!

cia sa...

Å vad härligt att vara sådär nöjd!
Ser jättefin ut men jag kan tänka mig att den gör sig bra live.
/Cia

teres sa...

Den är som en saga! Så vacker!