onsdag, maj 06, 2009

Kommit av mig med dagens foto....

Jag har kommit av mig med dagens foto, återupptar det när orken och lusten faller på igen.

Aston äter väldigt lite mat just nu, har gjort så sen förra lördagen. Tror att det är hans övre framtänder som stökar. Snart är de förhoppningsvis framme. Men det är ju inte annat att man blir lite orolig när han äter typ 400 ml välling och 1 burk mat + lite fruktpuré per dygn. Försöker peta i honom vatten oxå, men han vill inte ha... Jaja, vi hoppas tänderna är borta snart så aptiten återvänder.

Sen blev det liksom för mycket med att vi var tvungna att låta Kellie somna in igår.

Dagens foto är ju enbart för mitt eget höga nöjes skull, och det gör ju inget att jag inte fotar på några dagar. Tror jag behöver en PAUS i livet ;-)

4 kommentarer:

Fnyz sa...

uscha :-( är så fruktansvärt jobbigt att ta beslutet ÄVEN om det är det enda rätta alternativet :-(

förstår om du itne orkar med allt just nu, massa kramar gumman!

Christine sa...

Ja, jag la av efter en månad.. ;)
Hur hinner man??
Det ska ju vara kul, och som du säger, för ens egen skull =)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kikade bara in för att se hur du har det...
Önskar att jag kunde krama om dig irl vet hur tungt det känns. Pausa och samla kraft igen... Många kramar!

Helena sa...

Ta en välförtjänt paus och återkom när andan faller på

Kram
Helena