torsdag, maj 28, 2009

Får jag presentera Bubblan!

Jag ska bli moster, jag ska bli moster, jag ska bli moster!!! ÄNTLIGEN får jag skrika ut det till hela världen! Min älskade syster ska få sitt första barn i slutet av oktober, nästa vecka ska jag följa med henne på rutin-ultraljud!

Det är så fantastiskt spännande! Förra veckan gjorde Lotta ett fostervattenprov, allt är bara bra med lilla Bubblan och det är en POJKE i denna fina mage! Tänk att Aston får en liten kusin om bara några månader!

Lottas mage i vecka 17, förra veckan :-)


Jajamensan, även om jag då inte är gravid kanske ni får se en och annan gravidmage här i bloggen *s*

2 kommentarer:

Christine sa...

Grattis moster!! =)

Ellison sa...

Åh vad skoj - stort grattis! Själv ska jag äntligen bli faster i början av november ;) Kram