lördag, maj 30, 2009

Dagens foto #150 - 090530 - sol och värme!

Idag har jag och Fredrik tagit en hel del fina bilder. Det har varit ett såååå fantastiskt vackert och varmt väder idag! Kan t.o.m säga att jag börjar få fin solbränna (haha, bränna är nog rätt ord ;-) ).

Men jag har bara redigerat en enda bild idag och det är denna på mig och Aston, som Fredrik tog. Så skoj att ha nån bild på oss 2 ihop :-)



-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

2 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Kanonväder här hos oss också faktiskt. Jättfint fota, och kul att få se ett på dig och Aston tillsammans. Tyvärr fastnar sällan jag och mina barn på samma kort. Ha en fortsatt bra morsdag!

(Favvis)Maria sa...

VIlken fin bild på er tillsammans!

Tack för den fina kommetaren om min LO:er på skaparlusten!