tisdag, maj 26, 2009

Dagens foto #146 - 090526 - utedag!

Idag tog vi oss ut, jag och Aston, trots att han är krasslig. Hans hosta gör att han inte sover så bra hemma i sängen, och ska han ändå sova i vagnen så kan jag lika gärna få lite promenad för och sol på kroppen ;-) Det är 20 grader ute, helt ljuvligt!

Jag gick ner till Rålis och satt i solen och bara njöt! Jag lyssnade på ljudbok och satt och tittade på ett helg gäng människor som spelade Boule vid Boule Bar. Satt så tokigt till, så fotot blev verkligen inte bra... MEN det var så just detta foto blev *s*


Sen fotade jag den sovande lilla killen oxå. 2,5 timme passade han på att sova och njuta, antar att han tyckte det var mysigt och skönt att komma ut och sova!


-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

Inga kommentarer: