fredag, maj 01, 2009

Dagens foto #121 - 090501 - lekdag

Idag har vi haft fullt hus! Aston har haft alla sina kusiner här idag! Först kom Christer förbi med Ina och Elsa. Vi drog till Kronis och lekte loss! Aston sov bort hela den stunden i parken *s*

Jag tog några foton och sen dök jag och Elsa ner i sandlådan med spadar och hinkar *s* Det var länge sen jag byggde sandkakor ;-)

Dagens ena foto är på Fredrik som gungade med Ina :-)



Och det andra är på söta Elsa


Senare på em kom min syster Linda förbi med Leah och Isac. Men jag tog inte fram kameran en enda gång :-s Ska träffa dom igen och gå på Skansen tänkte jag, då får jag fota de söta barnen!!

Vi åt hemmagjorda hamburgare med guacamole, umgicks och hade det så mysigt! Aston var en solstråle och älskar verkligen att ha mkt folk omkring sig ;-)

-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

Inga kommentarer: