onsdag, april 15, 2009

LO: Mammas ögonsten

Denna LO är den sista som ligger på lager, nu måste jag sätta fart och scrappa igen *s* Har ett kanonfint DT-paket som jag fick idag från Scrapaddicted att sätta saxen i *längtar*

Men om denna LO då... Åsa utmanade mig på Syfestivalen att scrappa med mer kontraster, och här har jag onekligen gjort det :-) Denna LO är nog en av två favoritsidor jag gjort i år. Har inte scrappat så många sidor hittills, bara 28 st (plus ett gäng jag inte kan visa än)... Men denna ligger i topp tillsammans med årets allra första LO.

Älskar detta foto på Aston, hans ögon är verkligen ljuvliga!

6 kommentarer:

Carina (62CarinaZ) sa...

Du har fångat hans ögon i Ö i texten och i ugglorna, jag håller med dig den är bara så fin.
carina

MissMian sa...

Verkligen underbar LO. gillar färgerna! Och helt underbart foto på gullungen!

Millanprillan sa...

Helt ljuvlig LO! Och en helt ljuvlig liten pojk också! :)

(Favvis)Maria sa...

Söt LO! Så fina ugglor.. Älskar ugglor!

Mathilde sa...

Vad fin den var, och vilka ögon! Honom kommer du få låsa in sen när han blir äldre ;)
Kram

Susanne H / snuffehar sa...

Kul att se lite scrap här. ;o)
Denna layouten är helt ljuvlig och visst har du lyckats i att skapa med kontraster.
Kram Susanne H