fredag, april 24, 2009

Dagens foto #114 - 090424 - gå, gå, gå...

Idag har jag och Aston gått och gått och gått ;-) Det har varit minst 15 grader varmt, soligt och helt underbart! Så underbart härligt att jag t.o.m gått utan jacka och kofta :-)

Aston och jag gick från Kungsholmen till Hagaparken, mötte upp Camilla och Hugo där. Vi fikade lite och sen gick vi hela vägen hem igen. Så nice!

Passade på att ta detta foto, man får ta självporträtt ibland. Och har man inget fisheye-objektiv går det superbra med en lampa ;-)


Och så två bilder från fiket vid fjärilshuset. Här sitter Hugo och Aston och softar!


Min lilla kille har MASSOR att säga... Väntar bara på vilken svada det kommer bli när det kommer riktiga ord *s* Jag lär väl få blomkålsöron då eller nåt...


-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

Inga kommentarer: