torsdag, april 16, 2009

Ålande tröttmössa

Hehe, mitt lilla troll sover igen nu ;-) Aston vaknade exakt 12 timmar efter att han somnade igårkväll. Han somnade 20.10 och vaknade 8.10... Åt frukost och har sen suttit i sin stol och lekt. Sen la jag honom på golvet, hämtade nåt i badrummet och hör nån kämpa på i köket. Då har han ålat sig hela vägen från matstolen till hallen, drygt 3 meter. Där tog det stopp, för han tar sig inte över de "gigantiska" trösklarna än...

Han blev väl helt matt, stackars liten ;-)

2 kommentarer:

Cassandra sa...

Vad duktig han är!
Och shit va skönt att han sover så länge!
Cajsa vaknar vid 00, 03 och 06 ca, men sen äter hon i o för sig dåligt med mat på dagen med trotts att jag kämpar för att få i henne lite extra =)

Susanne sa...

Jag blir SÅÅÅÅ sentimental.
Måtte jag få barnbarn snart.....