torsdag, mars 19, 2009

Gladaste Hugo - babyfotografering

Hihi, idag har jag och Aston haft ytterligare en babyfotografering. Denna gång av underbart glada och söta Hugo med mamma Camilla. Denna kille var i sitt esse han med, såååå glad och busig!

Och trots att Hugo är riktigt rörlig och ålar mm, så fick jag en hel del finfina bilder på honom. Det var himla svårt att bara välja några, men här är dom. Kan bara hoppas att Hugos föräldrar blir nöjda, för han är sååå söt på bilderna.

(och STORT tack till Åsa som får mig att konstant utvecklas - inom bildredigering, fotografering och som människa)

Kolla in sötaste Hugo!














Kolla in dessa vackra ögon!! De var mitt mål för dagen, att fånga dessa bruna glittrande ögon på bild


4 kommentarer:

Camilla sa...

Men Helene! Vilka underbara bilder på Hugo. Åh, fantastiskt fina. Vad glad jag blir. Tack! Stor kram från oss

Isa sa...

Vad fina bilder!!!!
Snat blir det dax för oss att besöka er igen :o)

korvmedbröd sa...

Amen vad KUL! Det blev ju riktigt bra. Han ser ju ut som en riktig liten skitunge den där Hugo. Men det förstår jag det, när man kan åla och allt. Storkillen. Förstår att Camilla med familj är jättenböjda! Kul, kul, kul!

Maria sa...

åh vad duktig du är...så fina bilder...kram