lördag, februari 14, 2009

Tacka vet jag att blogga!

Tänk, flera av våra vänner IRL läser bloggen... För att uppdatera sig om vad vi gör, spana in alla bilderna på Aston och annat, njuter av att vara en del av vår vardag även om vi inte ses varje dag eller varje vecka. Det tycker jag är kul *vinkar till alla*

Jag skrev ju ett inlägg om att Aston önskar sig en hoppgunga (och vi har varit på G att köpa en). Men så hörde Lena av sig, Aston ska få deras tjejers hoppgunga. Det kommer han uppskatta massor, och mamman och pappan blir så glada!!

Så tacka vet jag att man bloggar om önskningar och tankar!! ;-)

Och så tycker jag det är bra att få lite begagnat, att inte bara köpa nytt hela tiden :-) Det är bra för miljön, och jag försöker inspireras mer och mer av söta Åsa som är en fena på detta med begagnat, att rensa och så

Inga kommentarer: