söndag, februari 15, 2009

Dagens foto #46 - 090215

Jag borde nog, men nä... Fast jag skulle verkligen behöva, men nä.... Inte idag heller! Att städa min totalt ÖVERFULLA scraphörna bortprioriteras idag med... En dag ska jag rensa och sälja av, sortera och städa ordentligt :-) Men inte idag!

Här är en bit av min hörna, skämsigt att den är så rörig och överfull... Suck!


-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

12 kommentarer:

Anonym sa...

Men, det är ju ingen fara, det är ju bara ett tecken på kreativitet. Så där ser det ut hos mig när jag har en massa idéer som bara måste ut, och det finns inte tid att städa. Ofta så skapar jag bättre när det är lite rörigt! Oh, jag ser att du har en sådan snurra att hänga upp förpackningar i; vart har du hittat den?

webmosterhelene sa...

Ja, kreativt kaos *s* Men det vore skönt med liiiite mer space iaf ;-) Snurran köpte jag på en mässa i Göteborg för 2-3 år sen, från en dansk butik som då var de enda som hade den... Nu borde den finnas i svensk butik oxå, men vet ej vilken som kan ha den

Anonym sa...

Ser helt normalt ut i ditt kreativa kaos! Visst är det kul när man ser sina grejer...men det är ju så mycket roligare att skapa än att städa!!
Snurran som Helene har vet jag finns på Scraproom i Helsingborg.

Emma sa...

Känner igen detta skrivbordskaos då mitt ser likadant ut ;-)

Kan det vara så att vi scrappare är så kreativa så vi inte kan hålla ordning på oss. Jag försöker städa undan, men sen pysslar man och allt ser likadant ut igen.

//Emma

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh tjing för att komma och rensa! Fast just nu ser jag inte mitt eget skrivbord i röran. Jag stjäl lite scraptid här och där då blir det lätt kaos! Viggo har också så där dunigt mysigt hår fast hans är ljust så det ser jättetunt ut, precis som jag när jag var bebbe! Vilken fin och kärleksfull gåva du fått, satt där tårögd och läste, jag är så pinigt blödig! Många kramar!

Christine sa...

Haha.. Guuud så skönt att man inte är ensam!!
Har tänkt städa mitt scrapbord/rum sen i höstas.. Men det är alldeles för mycket saker, så jag mäktar inte med!! Vet ju inte vart jag ska börja?!
Det är nog därför som jag alltid flyttar ut allt i v-rummet varje gång, hehe ;)

Kram!!

Anonym sa...

Haha, sen kan du ju få komma till mig och rensa här också, det ser än värre ut! Men, det är ingen som gör det åt mig, så det kan vänta tills jag känner för det eller hinner!!

Anonym sa...

Ser härligt ut tycker jag! Fastande också direkt för snurran. Så himla snygg!!

/isabeli

Anonym sa...

Åh, vad härligt, det är inte bara jag :-)! Väntar också på "en annan dag"...

Kram, kram
Maria

Miaa sa...

Vilken underbar present du fick på alla hjärtans dag!!
Astons hår ser ut att vara lite rödlätt?? Så mysigt fjunigt! Min Erik är 6 år om 2 veckor och har bestämt sej för att ha långt hår.... bara för att Matilda på dagis har tofs och det vill han också ha!
Ha det bra!
MVH Miaa

Anonym sa...

Oh vad mycket =) skulle gärna velat ha din hörna!

Susanne sa...

Haha....det var ganska befriande att se!!!!! =)