torsdag, februari 19, 2009

Besök av min faster!

Åh, idag har min älskade faster Gunilla och mitt lilla kusinbarn Viggo varit på besök, främst för att hälsa på mig och Aston och så för att lämna dopklänningen inför lördagens dop. Det var så härligt att träffa henne, det är inte så ofta tyvärr. MEN det är ju inte helt omöjligt att ändra på, eller hur?

Viggos mamma är min kusin Veronica, och det var så skoj att träffa honom. Hoppas på att träffa de andra kusinbarnen Anton och Oskar samt Veronica oxå :-)

Det som är härligt med dopklänningen är att jag var först med att ha den för 40 år sen... Sen har några av mina systrar haft den, mina barn, några av mina kusiner och några av kusinbarnen. Ska fota den ska ni få se :-)

Aston är mycket fascinerad av vad Viggo pysslar med :-)


Allra sötaste Viggo....


...som är en linslus :-)


Aston och Gunilla

Inga kommentarer: