måndag, januari 19, 2009

MASSOR med alster!

Få inte en chock nu, men när jag för ett litet tag sen fick ett fantastiskt paket med Creative Cafésaker från Scrapaddicted så gick min lust att skapa igång ordentligt! Så jag fick till hela 5 alster!

Så ila in nu och fixa lite av dessa CC-grejer, sååååå underbara! Och det roligaste av allt är att de nya sakerna som kommer nu passar PERFEKT till de gamla som kom under 2008.... Så man kan plocka fram det man köpte då och lägga till!

Denna är nog min favorit av de jag gjort, även om jag är supernöjd med alla :-)


Och så tror jag att rött är min nya favoritfärg att scrappa i.... Så fint!






5 kommentarer:

Hemmabloggaren sa...

Verkligen snygga allihop, önskade att jag var åtminstonde lite pysslig.

Ammi sa...

otroligt fina Lo:s, men den översta är nog min favorit med :-), så enkel och fin!

Anonym sa...

Vilket härligt scrapflyt!! Underbara layouter allihop, så jag förstår att du är supernöjd!
kram! stina

Helena sa...

Härligt med lite ordentligt skapande. Så underbart när kommer in i ett flyt och det bara blir. Tack för inspirationen. jag gillar den rosa starkt, är svag för denna hörliga färg. Jag beställde genast ett månadspaket, mitt första faktiskt.

// Helena

Nina sa...

Jaaa - MASSOR med alster, massor med UNDERBARA alster!! Supersnyggt!