torsdag, januari 08, 2009

Dagens foto #8 - 090108

Idag har vi lekt på golvet, jag och Aston! Aston med babyleksakerna och jag med min kamera.... Så dagens foto representerar ordet "Lek"...


Jag tränar på porträttfoton och hitta nya vinklar osv... Fotot är inte beskuret i Photoshop, däremot har jag utökat vänstersidan med svart färg för att få roligare fokus på Aston. Tror det funkar kanonbra faktiskt ;-) I mina ögon iaf!

Nästa vecka hoppas jag på en fotosession med lilla Leiah, som då är drygt 3,5 v... Hoppas hon är samarbetsvillig, det vet man ju aldrig ;-)

-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det fungerar jättebra Helene.
Mycket vackert foto på lilla Aston.
Monica

FruGrip!! sa...

Kanonsnyggt! Tänk om Linus skulle kunna va så stilla nångång! Haha
Kram Cissi

Anonym sa...

Jättefint! Tycker svartvita foton blir så vackert. Detaljer kommer fram på ett så bra sätt. Roligt att du vågar tänja på gränserna lite och beskära din son på det viset :P

Anonym sa...

tycker ocskå det funkar kanonbra, superfint foto. Får nog testa lite jag också fast med en 7 och en 9-åring blir det kanske inte lika lätt :-).
Kram Maria

Anna sa...

Underbart vackert foto Helene!!

Vinterkramen Anna