onsdag, januari 07, 2009

Andra som fotar "Dagens foto" under 2009

Listan börjar bli lite lång att ha med i varje inlägg nu, skoj att så många gör denna utmaning!!! Jag har bestämt att i varje inlägg med "Dagens foto" länka till detta inlägg istället och uppdatera deltagarna här :-)

---------------------------------------------------------------------
Andra "Dagens foto"-fotografer:
3kärlekar, Anki, Annahanna, Anna/heffaklumpen, AnnaK, Anna/livethososs, Anna/tokfias, Anna/Xante, Anne, Anne-Lie, bitte71, Blommig, Christel, copyrightmaria, Ejris, Ellen, Emma, FruGrip, Jane/citrontimjan, Jennie, Jessica,
Kela, Kristin, lenalandis, Malena, Maria/fembarnsmamma, MariaH, Mia, millanprillan, Miss Muffin, MonicaO, Pernilla, Photomix, Qurin, Sabina, SannaF, Sannasmamma, Saawan, Silwerstar, Snöstjärna, Sockergrynet, Sonja, Tezzan, Therese , Trollet, VeronicaP, Ulrica, zionezze, Åsa/badanka, Åsa Torgersson, Åse

Vill du vara med i min lista? Skriv en kommentar och så länkar du tillbaka till mig (och övriga oxå om du vill)....

17 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg idéen hos Veronica, men hade ingen aning att det fanns så många - vad roligt!! Flera timmar vid datorn med andra ord. Jag vill gärna vara med här, och länkar tillbaka till dig nästa gång jag uppdaterar! Skoj!

Anonym sa...

En himmelens bra idé, tror jag snor den om det är OK?

Maria

webmosterhelene sa...

Självklart är det ok att "sno" idén :-) Kram /H

Unknown sa...

Hejhej! Hakar på din utmaning, en sån rolig idé! Å vad kul för oss med småttingar att dokumentera deras första år!
Så klart har jag länkat till dig oxå på min blogg
http://zionezze.blogspot.com/

Madde - Dagarna.nu sa...

Va bra med ett inlägg med alla som är med.
Listan med alla man länkar till blir så lång annars.

Är det ok om jag länkar hit till din länklista också?

webmosterhelene sa...

Cybertjejen, självklart! Så får alla göra :-)

Anonym sa...

Jag är också med i projektet:)
Är det ok om jag lägger till listan på min blogg?
Fina foton du har tagit!

Anonym sa...

Jag är oxå med i projektet och mina foto ligger på
http://projekt-365-trollet.blogspot.com/

Sonja sa...

Jag är gärna med jag oxå - min blogg hittar du här:http://sonja-365foton.blogspot.com/

//Sonja

webmosterhelene sa...

De som vill använda denna lista får gärna göra det :-) Alla som är med blir nog bara glada att bli länkade OCH så är det ju så skoj att kika runt!

Anonym sa...

"Anmäler" härmed mig till detta lilla(?) projekt. Jättekul att så många nappat på idén!

Vi "ses"!

Ejris sa...

har oxå mitt lilla projekt=)
naturligt vis länkat till dig är ju ofta inne o glor lite på din söte plutt*kram

Anonym sa...

Hej Helene!

Jag fotar ett foto om dagen. Jag har länkat till dig och jag vill väldigt gärna vara med på din lista om jag får:)
Kram Therese
http://thereselittlecorner.com/blogg/?page_id=171

bitte71 sa...

Jag fotar också ett foto om dagen, och vill gärna vara med på listan om det är ok. Jag ska fixa länkar till er andra lite senare, men nu ska jag snart iväg och jobba så det blir inte just nu.
www.bitte71.blogspot.com

Saawan sa...

Jag är gärna med på listan! Jag tar ett foto om dagen men lägger inte alltid ut dem (en del känns för privata). Jag kommer "scrappa" alla och min första sida ligger i min blogg redan.

kela sa...

jag är gärna med på listan :-) kikar in på din blogg varje dag och har en egen 1 foto om dan blogg på http://kelasdagar.blogspot.com/

Anne-Lie sa...

Hej du!
Jag hänger gärna med här om det är ok? Mig hittar du på :
http://anne-lie-fotorian.blogspot.com/

Kramar