lördag, december 06, 2008

Sötisen är 12 v nu

Vi har fortfarande inte fotat några julfoton på Aston, men idag fick vi iaf tid att julpynta lite i lägenheten... Då hittade jag våra lååååååånga tomtemössor och vi kunde inte låta bli att sätta en på Aston. Han var så söt så jag tog några snabba, inte de bästa, fotona :-) De här är alltså inte seriösa *s* De kommer en annan dag!

Men killen är ju för söt *s* Vi blir bara mer och mer kära i honom för varje dag som går! Hela 12 veckor har Aston blivit nu, bara EN enda vecka kvar så blir han TRE månader!! Vart tar tiden vägen????





Aston är så snäll, det är inte ofta han skriker. Mestadels när han är trött alt hungrig. Och ibland när han vill till mamma ;-) Han sover numer i sin egen säng, vaknar mellan kl 3-4 för att äta och sen vid 6,30-7,30 för att äta. Sen sover han vidare till 8,30-9 för att vakna för dagen... Sen är han vaken 1 timme, sover igen, vaknar och sover... Vi är verkligen lyckliga för denna lilla sötis!

7 kommentarer:

Christine sa...

Haha, han ser väl för härlig ut!! =)
Typ: vad gör jag här??
*fniss*

Anonym sa...

Så söt :-))

Väldigt bra bilder för att inte vara seriösa

Anonym sa...

Han är faktiskt en söt baby :)
Jag brukar inte tycka att nyfödingar är det, men Aston är bra söt.

Anonym sa...

ARGH, varför skriver jag som Motivet. Det är ju jaaag, Mysmasken.

Anonym sa...

=D

Jozebelle sa...

Oj, vad fort det går!!!! Så söt han är!!!!

Kramizar

Ylwa sa...

Galet härliga bilder på lillgrisen.
//Y