måndag, december 01, 2008

Johodå, vi lever....

...men helgen har gått i ett rasande tempo :-) Jag har jobbat endel med skapande, men inget att visa.

På lördagen var vi först på snabblunch hos Fredriks brorsa Ludde och sen på 40-årsmiddag hos Anders med familj. Såååå trevligt och hans söta flickvän Susann hade ordnat så fint och allt var så gott!! *vinkar till Susann, som jag vet läser bloggen* Deras lilla 5-månaders Ellen är ju för söt, det tyckte Aston också!!! Lika vackra bruna ögon som vår pojke hade hon :-)

Attans bara att jag inte hann fotografera nånting, det är ju så svårt med Aston i famnen. MEN ska fota lilla Ellen när vi ses för fika :-)

Söndagen innehöll mer skapande och Aston tar ju sin beskärda del av tiden. Nu när han är 2,5 månad är det mer vakentid och det innebär mer tid att underhålla honom på *s*

Vi har inte ens hunnit adventspynta än, men jaja... Vi ska göra det ikväll, en dag hit eller dit :-)

1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Full fart! Men det låter som ni haft en trevlig helg! Vad skoj att Aston har en tjej, blink! Viggo får tjejbesök på torsdag! Min kompis har en flicka som är en vecka äldre än honom. Ska bli kul att se nu när de blivit lite äldre. I morgon är min plutt 3 månader! Kramen!