onsdag, december 31, 2008

Gott nytt år!

Gott nytt år, alla bloggvänner och andra! Hoppas på ett riktigt bra 2009 för oss alla!

Vi ser framemot ett år med familjen och alla vännerna. Att få se Aston växa från en bebis till ett litet barn är nog det stora som kommer att komma :-)


Idag är det exakt ett år sen vi fick beskedet om att vi hade ett litet frö på G. Kl 15 tog jag ett gravtest för att se om jag kunde dricka champange på tolvslaget eller ej. Hade inget större hopp, eftersom det inte gått vägen på så många månader innan. Men som ni vet, Aston är ju hos oss nu :-)

Denna puss förseglade vad jag och Fredrik visste om på tolvslaget förra nyår, men som ingen annan visste... Känner mig fortfarande tårögd när jag ser fotot och tänker på vad som skulle ske under året som gick! Jag är ödmjuk!


Det nya året kommer firas hos oss med god middag tillsammans med Johan, Annika och lillfian (som för övrigt ska få sitt namn idag är det sagt *s*).

Ha ett gott slut på 2008 och en bra början på 2009!!

10 kommentarer:

badanka sa...

verkligen!!!!!!!!!!!! de där fotot går rakt in i hjärtat

Anonym sa...

å vad tårar jag fick i ögonen nu, sån underbar historia till fotot vilket nyår ni hade :-D

jag sitter å funderar på om min lilla kullerbytta försöker gräva sig ut redan nu eller vad den håller på med :-) kanske blir nyårsfirande på förlossningen ;-)

Anonym sa...

Underbart foto på dig och Fredrik!
Önskar dig och din familj ett riktigt Gott nytt år!

Mindi sa...

*** GOTT NYTT ÅR!!! ***

Stor kram från
M i n d i
=^..^=

Anna/Augusti_73 sa...

Gott nytt 2009!
/Anna

Anonym sa...

Gott nytt år!

JEN sa...

Härligt med ett foto från ett sådan starkt ögonblick! Ha en härlig nyårsafton på dig! Och ett Gott nytt 2009!

Hemmabloggaren sa...

Va härligt! Bättre start kunde ni ju inte få, hoppas det här året blir lika bra för er.

Caroline sa...

En till som sitter med rödsprängda ögon! Vilken nyårsafton!

Christine sa...

Japp, då ryser man lite och är lite fuktig i ögonen ;)

God fortsättning till er alla ♥