söndag, november 16, 2008

Puh!

Nu är vi såååååå trötta! *gäsp*


Nu är två långa mässhelger slut! Det har varit underbart att träffa alla härliga människor, nya som gamla bekantskaper och så massor med folk som undrar över hobbyn vi har! Fotomässan har oxå varit extra skoj att stå på, eftersom det varit mycket folk som inte haft nån aning alls om vad denna hobby innebär eller som bara haft ett litet hum om det.

Kan säga att Aston har varit helt fantastisk! Bävade lite innan de här helgerna för hur det skulle vara att stå med en 2 månaders på mässa i 3 dagar styck (egentligen med två st 2 månaders, eftersom Åsa och lilla Filip oxå stod... Det kunde ju gått hur som helst om båda fått för sig att flippa ur. Men det gjorde ingen av dom alltså). Men Aston har skött sig exemplariskt, förutom att han - som alltid - har lite svårt att äta då det händer mycket omkring honom.

Det är en vaken liten kille som gärna vill uppleva och spana in saker. Svårt när man ska äta. Annars har han mestadels sovit, och då främst i sjalen som han älskar!

Ikväll kom vi hem vid 17,45... Efter att han bajsat och ätit och vi stora oxå ätit så somnade han 19,30 ungefär på mitt bröst. 30 min senare så är mina ögon såååå tunga, så jag lägger mig i soffan med Aston kvar på bröstet och stensomnar. Vaknade 22,30 och inser att Aston inte har pyjamasen på sig och att det börjar bli dags att äta sista kvällsmålet *s* Nu ligger han - vår solskenspojke - i sängen och sover, nyäten och med pyjamas på sig. Och jag ska oxå hoppa i säng nu.

Det kan ju bli en tidig morgon imorrn eftersom han somnade så tidigt för natten. Så jag hoppar i säng jag med och hoppas på att få en bra natts sömn och en inte alltför tidig morgon :-)

Natti natti

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jag är SÅ imponerad av er som orkar!!! Hoppas att du får sova gott i natt! Kramen!

Tezzan sa...

Oj, oj, oj, modigt av er att hitta på sådana grejer med småkillarna i släptåg. Och att pyjamasen inte kom på gjorde nog inte så mycket, bebiskläderna brukar vara lika mjuka och sköna de också. KRAM på er...