onsdag, november 26, 2008

Magträning pågår

Aston magtränar för fullt numer... Jag har varit lite halvdan på att låta honom ligga på magen, men han har legat mkt på mitt (och Fredriks) bröst. Förra veckan la jag honom på magen på golvet och vips så lyfte han huvudet så högt, så högt. Nu är Aston 10½ v och ligger gärna såhär korta stunder :-)



Och ikväll har allt gått i ett. Fredrik har haft nån sammankomst med jobbet och jag har haft Aston på mig större delen av kvällen *s* Han sover korta stunder, vaknar och äter och vill vara med... Men nu sover han för natten, hoppas jag...

4 kommentarer:

Sussieb sa...

Natti, natti sötnosen!
Va duktig han är som orkar tränna.

Kram Sussie

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vad duktig han är!!! Här övas det också! Inga protester men varierande entusiasm! Fotar på! Kramiz!

Anonym sa...

Vilken sötnos! Så stor han har hunnit bli :0

/isabeli

maxell sa...

Ja men oj vilken nostalgi jag fick nu. Jag minns när min grabbhalva började med det där. Då var han ungefär exakt lika gammal å han var i Grekland med morsan på jobb...