måndag, november 17, 2008

Lillkillen

Idag har jag och Aston varit på 2 månaderskollen på BVC och fått en OK-stämpel i hans rumpa ;-) Njae, inte riktigt då, men nästan... Allt ser så bra ut, det enda är ju att han är en liten kille. Längdmässigt är det helt ok, då han är 59,5 cm... Men viktmässigt är han fortfarande i underkant med sina 4840 g. Men jag är nöjd med att han går upp och doktorn sa att han har det genetiskt :-) Det är dock bra att ha koll på mängden han får i sig, precis som jag gör...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fin han är!
Min Isak är en tunnis han med, han hade ungefär samma längd och vikt vid två månader, och nu är han 4,5 år, vrålstark och supersmidig. *fniss* så det finns fördelar med att vara tunn också, även om det är jobbigt när de är små och man är orolig...

Jag... sa...

Lillasyster här hemma har legat i nederkant hela hennes liv, man har fått lära sig att det är sån hon är bara, en liten tjej (fast lång) :-)