måndag, september 01, 2008

September är här!

Ja, nu är september här och det datumet som många tippat att vår Bebis skulle komma på :-) Nå, dagen är fortfarande lång, men inte en tillstymmelse till skymt av en liten en här hos oss... Natten har varit sisådär, med förvärkar och dålig sömn dock... Dålig sömn kan man få av stora barn oxå... *s* Äldsta killen tog hem en kompis sent och de satt uppe sent sent och även om jag sa till flera ggr att det var dags att avsluta kvällen, så gick det in genom ena örat och ut genom det andra.

Men jag fick iaf några timmars sömn efter kl 3 inatt...

Som sagt, ingen Bebis än och det är 3 dagar kvar till beräknat datum... Tjillevippen!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så spännande det är! Snart kommer bebisen!

Anonym sa...

tror de blir den 7/9 av någon anledning :-) å att de blir en liten kille till. de återstår ju å se om min magkänsla stämmer :-p

Pihlina sa...

Hur ser din dag ut imorgon runt lunch?
Jag kommer åka förbi Centralen (alternativt Karlberg) då, och skulle kunna ses en snabbis och överlämna ett gäng flaskor. :)

Jozebelle sa...

Jaja jag kan ju inte fårr ätt jämnt *suck*

Hoppasden kommer snart i alla fall!!! Lycka till!

Kramizar Ann-Marie

Pihlina sa...

11:30 typ... vet inte riktigt när tågen går, men nånting sånt?
Jag hoppas du inte ligger på förlossningen just då. :D
Skulle det vara så, så kan du sms:a på 0732-416123

MarieG sa...

Ja, ibland känns det som att det blir ännu mer vakna nätter med tonåringar.... antingen har de kompisar hemma eller så är man orolig för att de inte är hemma...
Hoppas bebis kommer snart nu då! De sista dagara brukar kännas långa!
Kram!

Anonym sa...

ville bara önska dig lycka till... tänk så fantastiskt - snart har du en liten goding att mysa med :) kram på dig

Petraso sa...

Fniss Då kan ju dom stora pojkarna ta några av natt passn med lill@n om dom är så natt pigga.....