torsdag, september 04, 2008

Luring, här är jag :-)

Nääää, ingen Bebis på gång, allt är kolugnt här! Så jag har gett mig på att rensa den där klädkammaren som jag skjutit på såååå länge nu, och som säkert är proppen som gjort att Bebis vägrat komma ut ;-) Det gäller att slutföra det man tänkt sig INNAN nästa grej kommer liksom... Bebis vill nog känna att h*n får fullt fokus, utan att mamma ska känna att hon behöver sortera därinne bland kläderna *s*

Sååå, vi väntar fortfarande :-)

Jag och Åsa hoppades såklart att våra bebbar skulle behaga titta ut på samma dag, men eftersom Åsas bebis kanske kommer idag då (på vår beräknade dag) får vi kanske ta deras då *s* Men näääää, måste jag vänta 5 dagar till isf?? Kanske till helgen???

Eftersom det är beräknad födelse idag och ingen bebis är här, så tycker jag att h*n har max 14 dagar på sig att dyka upp... Hoppas vi inte behöver vänta sååå länge.

Därför passar jag på att fråga:
Vilket datum tror du Bebis kommer födas på?
Tror du att h*n är en pojke eller flicka?


Den som gissar rätt får en liten scraprelaterad RAK av mig, men hoppas att ni kan vänta på RAK:en isf så jag hinner hem och får läka lite först ;-) Är ni flera som gissar rätt får jag dra lott :-)

88 kommentarer:

Anonym sa...

HON kommer den 6 september vid 18 tiden på kvällen ..

Eller så kan man säga som min dotter sa när lillebror skulle komma ut: Han kommer när han är färdig!

Julia sa...

en flicka den 9/9 :)

Sanna F sa...

Jag tror flicka 8/9 :)
Kram o lyckatill

Anonym sa...

Jag tror bebis kommer på onsdag den 10, så här gissar jag hej vilt :P Och så tror jag på en flicka, eller kanske hoppas eftersom du har två härliga pojkar redan :)

Unknown sa...

Hej!
Jag tror på triss i pojkar och att han föds 080910, cool kille med coolt personnummer!
Lycka till,
Katarina "amospersson"

Anonym sa...

skriver min gissning i detta inlägg åxå då så det är samlat med de andra ;-) jag tror på den 7/9 och att de blir en liten pojke :-)

Anki sa...

HON kommer om två dagar alltså den 6 september!

LYCKA TILL när allt drar igång!

Kramar
Anki

Anonym sa...

jag gissar på en flicka och hon kommer att födas på lördag (6/9)morgon=)

lycka till med allt och en bamsekram till er!!

Anonym sa...

Pojke 9/9 är min gissning

Anonym sa...

och den anonyma som gissade 9/9 - pojke är Susanne W :-)

Camilla sa...

Hej Helene !!

Jag tror det blir en liten tös du kommer få den 7/9...

Lycka till..

Kram Camilla

Koy sa...

Tror det blir en liten Tjej och att hon kommer till er imorgon 5/9 :-)

Tror att det kör igång nu efter din rensning ;-)

Lycka till!
Kram

Christel sa...

Jag tror att du kommer få en pojke i morgon :)

Kram
/Christel

Scrapangel sa...

jag tror det dröjer lite mer... den 12 sepo det är en tös.

Anonym sa...

Natten till måndag (8/9) får du en liten flicka! Om jag ska vara mer exakt tror jag vid 01.22 snåret... Kom ihåg var du hörde det först ;)

Kram o lycka till!

EmmaP sa...

Jag tror du får en liten tjej den 7:e :)

stina sa...

En pojke på lördag!!!! Viktigast är att ni mår bra!!!
Kram Stina

Anonym sa...

Jag fyller år den 13 september och det är en ganska bra dag så jag gissar att du får en liten tös den dagen.

Anonym sa...

Jag tror att det blir en tjej och hon kommer vilja komma ut den 11 September.

Pia sa...

Jag tror att det är en liten tjej och att hon vill komma ut och hälsa på er natten mellan den 7-8 september

Lycka till!

Anonym sa...

gissar på en flicka på våran bröllopsdag den 6/9.

Anonym sa...

Den 12 september tror jag Ni får en liten Alba.

Anonym sa...

Jag gissar på en tjej den 10:e

Anonym sa...

En pojke den 11 september tror jag!

Lycka till med bebben. Är LIIITE avis...

Kram!

Anonym sa...

I morgonkväll, alltså den 5:e
Tror att det blir en pojke :)

Jenny sa...

6/9 tror jag!

Linda sa...

Jag gissar på att ni får en flicka som föds den 5:e september.

~ Sophia ~ sa...

Jag tror att du får en liten tjej och hon kommer till er den 7/9.

Håller tummarna för att allt kommer att gå bra och att du snart får snusa på bebis.

Kram! Sophia / kurrebo

Anonym sa...

Jag tror det blir en liten tjej och att hon tittar ut den 7/9 alltså på söndag!

Anonym sa...

Det blir en flicka och hon ser dagens ljus på måndag (8/9).
/Janicka

Anonym sa...

Jag tror att det blir en tjej, och hon dyker upp den 14/9 :)

~Karin~ sa...

Hej raring!!
Jag gissar på att det blir en liten tjej som kommer ut träffar sina föräldrar den 13/9!

kraaaaaaaam /K

Erica sa...

En pojk den 14 september :-) Lycka till!

Anonym sa...

Jag tror 7 september och jag tror också på en liten flicka!

ankiann sa...

Tror på en tjej 9/9!

Christine sa...

Ja jäklar, jag förstod att hon skulle bli igångsatt idag eftersom hon skrev sådär på bloggen =)

Jag gissar på en kille den 13/9 =D

Anonym sa...

7 september kommer en liten kille! :)

Anonym sa...

Er flicka kommer på söndag den 7 september vid 20-tiden.

Suss sa...

En liten gosse kommer på lördag den 6:e september tror jag annars, blir det den 11:e =)

Kristin sa...

Jag tror det blir en pojke som behagar komma ut den 10/9. Lycka till på förlossningen!

Jenny sa...

Här är en till som tror att det är en liten tjej som tittar ut den 7:e september. :)

Lycka till!

Anonym sa...

Eftersom jag fyller 11 september får jag ju gissa på det. En pojke tror jag det är.
Fråga Scrappiz-Sara annars, hon hade ju rätt om när vår nyaste son skulle födas! :)

JEN sa...

Hmmmmm... jag tror att HON kommer nu på söndag den 7/9!
KRAM och lycka till!! ♥

Elisabeth sa...

Bebisen kommer när h*n är klar! De gör nämligen lite som de vill de små filurernamen jag tror och hoppas att h*n dyker upp på söndag.Jag tror att det blir en liten tjej!

Anonym sa...

Jag tror det blir en tjej och hon kommer den 7/9.

Lycka till!!

Anonym sa...

Hej!

Jag läser din trevliga blogg varje dag med stort intresse. Hoppas att du inte behöver gå över tiden lika länge som jag gjorde (23 och 21 dagar) men jag tror att HON dröjer lite till och att hon kommer den 15 september. Den som väntar på något gott... :-)

Anonym sa...

9:e!

Anonym sa...

En liten tjej som vill vänta till den 17 september, tror jag!

Nina Hgdyerwjx

cloud sa...

7 Sept och en liten prins

Carola sa...

En flicka den 7 september på morgonen :D

Anonym sa...

Hon kommer att komma den 10/9
Lycka till!:D

Zizzi sa...

Jag tror att det är en flicka och att hon kommer 6/9
Kram cissi

MarieG sa...

Wow vilken aktivitet härinne!
Jag tror att HON kommer idag!!!
alltså 5 september!
Vi kan väl iallafall hoppas*ler

Gunilla sa...

7 september kommer hon:)

Angelika sa...

Jag tror att HON komemr den 7/9.
Lycka till nu! :-)

Immah sa...

Jag tror att han kommer den 15de. Fast jag hoppas att ni inte ska behöva vänta så länge...

Anonym sa...

EN pojke som kommer den 8 sep, blir min helt ogrundade gissning! ;)

Anonym sa...

Min gissning ligger på en kille som dröjer till den 16/9....
Lycka till!!!!
Kram Sussie

Liten sa...

Jag gissar på att han kommer 080910, det tycker jag är ett coolt födelsedatum... Själv är jag född 080604, det är också lite coolt.

Cattis sa...

Jag gissar på kille och den 7 september! :)

Lycka till!'
Och Kram! ♥

http://kathis.blogg.se/

Annika sa...

6/9 kommer lilla tjejen! :) Lycka till! *kram*

lillakez sa...

En liten tjej som trivs i din mage och tittar ut till en härlig värld den 15/9 (min födelsedag och en bra dag =O) att fira)Lycka till!
/Heléne

Anonym sa...

Jag tror att Bebis, som är en HON, kommer på söndag morgon, natten mellan lördag och söndag, kl 3 kanske?

Anonym sa...

Det är klart det är en flicka och hon kommer komma i natt alltså bler hennes födelsedag den 6/6 mellan 00:00 och fem på morgonen
// Sol på er

Anonym sa...

En liten prinsessa kanske som kommer 8/9 på kvällen ;)
Lycka till.

Teres sa...

Hehe...kul att få chansen att lägga en gissning. Tror att det är en liten kille som ni går och väntar på och som kommer att titta ut söndagen den 7 september.

Licka sa...

Jag tror att det är en liten kille som kommer på min lilla sons födelsedag imorgon den 6/9.

Lycka till

Anonym sa...

Jag tror det är en pojke och att han tittar ut den 11 september... på kvällen.

Eize sa...

Tittar man på dina magbilder så har du ju en "tjejmage" så jag gissar på att HON kommer på Ida-dagen den 14:e september.

Kram och lycka till!!

Anonym sa...

Hej :O)

Jag vill oxå gissa.
Flicka den 8 september.

Egentligen känner jag starkt för den 11/9 men jag tror inte du är gravid så länge som till det datumet.
Hur som kommer den när den känner för det men det är ju så kul att spekulera :O)

Kram

Caroline sa...

Onsdagar har mina barn behagat dyka upp på 11 resp 6 dagar sent... med andra ord kommer din flicka på onsdag. Men jag håller båda tummarna hårt hårt att du slipper och att bebben kommer NU!!!!!

Ulrika sa...

Jag tror er PRINSESSA kommer 12 September! Lycka Till!

Anonym sa...

En flicka. 8:e sep. :)

Fotograferande Maria sa...

Hej Helene! Du får en pojke den 8/8 Kram MAria

Anonym sa...

Jag gissar på en kille som kommer den 7/9 =)

Kramelikram Veronica

m sa...

Vill naturligtvis ockå gissa...

Tror på att det är en liten pojke och han tittar fram den 12 september. :-)

Pylle sa...

Jag tror på en kille på Måndag 8/9
Lycka till

Kajsan sa...

Hej!
Jag tror före 10 på söndag den 7sep. :) Åsså tror jag att det e en liten tjej...
Lycka till med allt och och hoppas du får sova lite nu innan det e dax :)
Kramar från Karin.

MariaC sa...

Jag tror det blir en liten kille den 13 september. ;-)
Må gott och Lycka till!

Anonym sa...

Jag tror ni får en liten pojke den 9/9!

Anonym sa...

Jag tror att det blir en liten tjej och att hon kommer den 10:e.

Anonym sa...

Åhh vad jobbigt det är med VÄNTAN..... men tidsnog kommer det en bebis, tror på en flicka som kommer den 11/9..
/AnnaJo

Unknown sa...

En flicka den 9/9 (min systers födelsedag!)

Linnéa sa...

Jag tror att Hon kommer 9 september, lycka till! :D

Unknown sa...

Jag tror att det blir en pojke 9/9!

Kramiz Anna/Heffaklumpen

Anonym sa...

10e kommer lillpluttan! En liten tös.

Anonym sa...

Jag tror det blir en lite pojke som föds på morgonen den 12/9. Lycka till när det än blir!

Susanne H / snuffehar sa...

Jag tror den lill* tittar ut först på torsdag, den 11/9.