onsdag, september 03, 2008

Härliga alfabeten från Quickutz!!

Har ni sett de där nya unicase-alfabetena från Quickutz? De som är hela alfabetet på en stor dieplatta? Jag köpte 2 st alfabeten + en plattform till Revolution från Scrapaddicted :-) Jag valde alfabetena Chemistry och Dragonfly, såååååå fina!! Bara längtar efter att få köra dom genom revan!!!

Har även uppdaterat mitt cardstockförråd! Beställer i princip aldrig någonsin cardstock, jag har massor och åter massor med färger... Men de som tar slut är vit, svart, kraft, brun och gråa.... Så nu fick jag hem en jättehög med cs i dessa färger och nu behöver jag inte oroa mig för att de jag har tar slut inom det närmaste ;-)

Och nej, ingen Bebis är här än!! Faktum är att jag har en hel del sammandragningar/förvärkar sen igår, vissa känns lite mer än andra. Men det säger ju inget om att Bebis dyker upp på sin beräknade dag imorrn ;-) Det ger bara hopp om att nåt är på gång så småningom *s*

8 kommentarer:

Anonym sa...

va kul om du skulle få på bf de fick jag :-D BM bokade in en träff med mig på min bf dag kl 11:00 å då sa jag "nej då ska ju jag ha min bebis de har du lovat ;-)"

så på bf kl. 11:05 är matilda född :-D Till å börja livet med att vara punktlig må jag säga ;-)

men jag håller nog ändå fast vid att du får den 7 :-D

Anonym sa...

hit har fyra av de nya alfabetena på en platta flyttat och de används flitigt likaså de långa bårddiesen ;o)
Håller tummarna för att lilla bäbis behagar att titta ut i morgon....
Kramis/LenaS

lillakez sa...

Har precis idag fått plattform och chocolate till min reva från Jane, jag har vevat. Kul! Väntar med spänning på mer info om söt bebis =O)

Anna sa...

Väntar hem 2 alfabeten jag också. :O) Hoppas de kommer imorgon.
Jag tycker bebis ska komma den 9:de.

Sommarkramen Anna

Petraso sa...

Jag har köpt moonlight..... men chemestriy ska få flytta in i helgen.......föjer din lillblomma och åsas blogg det är ju baby boom!!!

tanja sa...

Tack för beröm hemma hos mig!
Lycka till när det nu än blir, nu är det ju i allafall väääldigt nära.

Kram

Monica sa...

Ojoj, jag som tippade att du och Åsa skulle ligga och föda samtidigt... Vi får väl se hur det blir med den saken! Tänker på dig och lilla bebben i magen. Så spännande det är!

Malin sa...

Åååh vad det är spännande Helen. Idag har du inte skrivit på bloggen så jag ger mig fasen på att du och Åsa envisades med att föda samtidigt. Är man bästisar så är man ;)

kram,
Malin