torsdag, september 25, 2008

Aston är nu 13 dagar!

Dagarna med Aston rullar på! Det är mysigt och samtidigt blir man rätt trött *s* Tur att detta inte är mitt första barn, för jag visste ju hur mkt tid de tar. Och främst hur trött man blir när man inte får sova sammanhängande på natten. Men Aston sover mestadels riktigt bra på natten, oftast äter han en gång på natten - ibland två ggr, men det är väldigt sällan.

Idag försökte jag mig på att snabbt fota Aston då han är vaken och tittar *s* Aston är inte en skrikig eller speciellt otålig bebis, men man får ändå vara snabb. För attityd har han då han vill ;-)

Ville ju visa er att han faktiskt ÄR vaken ibland, även om det inte är ofta. Vi tror att Aston får bruna ögon, som sin pappa. De är väldigt mörkt blå, som ser ut att skifta i brunt i botten....

12 kommentarer:

Vibeke sa...

Nydelig bilde!!!:)

Anonym sa...

Åhh vilken sötnos!! Han är verkligen bedårande=) Jag skulle jättegärna komma och hälsa på men vill inte tränga mig på. Säg till när du orkar ta en fika så kommer jag=)
Massor med kramar till er!

Carina W sa...

Åhh!

Precis såna ögon hade min Becca när hon var bebis, mörka mörka blå med bruna strimmor, och de blev mycket riktigt väldigt bruna sedan. :)

Anonym sa...

Så runda o goa kinder!

Anonym sa...

Åh så söt han är då!
Man nästan känner doften av bebis ända hit.

Anonym sa...

Han är verklgigen söt som socker, Helene! Man vill ju bara gooosa. :)

Kram på er!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättefin bild! Jag har precis petat in minneskortet i systemkameran efter att det varit i compakten. Maken känner sig bekvämare med den (han höll ju i kamerna vid förlossningen) men hu vilka risiga bilder den tar! Jag är verkligen INTE bra på att fota men man ser skillnaden! Min plutt är mera vaken nu än i början ( trött av gulheten) men sover ibland mest hela dagarna! Så man får passa på att fota! Ha det gott!

Annika sa...

Så vacker han är!

Anonym sa...

Han är så söt er lille gosse =)

Kram från mig
/Johanna

Charlotte Ravn sa...

Åh så sød han er Helene! Der er stor sansynlighed for at han får brune øjne, når hans far har det, for genet for brune øje er meget dominerende :)
Kram til jer!

~Karin~ sa...

Åh, vad jag längtar tills jag får se honom live!!! Sötnosen :-)
Väldigt lik sin far på det fotot tycker jag!!

kraaaaaam

Anonym sa...

Åh vilken sötnos. Han kommer garanterat att få bruna ögon. Astrid hade precis samma kolör när hon var nyfödd. Och hennes ögon är så bruna så nu. Men det är ju bara trevligt. Tycker jag i alla fall (brunögd som jag är :) )