söndag, augusti 03, 2008

Vi har vänner som oxå ska få barn i år :-)

08:orna blir många i år *s* Vi har flera vänner som får barn under 2008, helt otroligt!! Vi trodde att vi skulle bli nästan ensamma att få barn nu bland våra vänner, vi är ju inte purunga direkt... Men vi är rätt många som får barn i år *s*

Johan och Annika ska få barn i mitten av december, och idag då de hälsade på oss här på landet så passade jag på att dokumentera Annikas fina mage!! Johan är ju en av Fredriks allra bästa vänner, så det är fantastiskt skoj att de ska bli pappor ungefär samtidigt :-)

Söta magen i vecka 22! Tänk över halva tiden har gått!


Fina tillsammans!!


Ni får en gissning!!! Vem av dessa har en bebis i magen??? Hihi, Johan, jag vågade skriva det!!! TACK för att du är en sån god vän som bjuder på dig själv!!! Puss!

4 kommentarer:

Miaa sa...

Har inte varit här inne på länge!! Ufina foton och LO:s, som vanligt. Blir väldigt inspirerad, men timen är sen och jag börjar jobba i morgon efter semester...
Får jag ha din länk böand mina favvosar på min blogg??
MVH Miaa

Mya sa...

fina foton, så coolt det var på de båda.

Miaa sa...

Hej igen!
Tack för svaret. Nu är du med och förmodligen kommer jag kika in lite oftare... Brukar utgå från bloggen när jag ska göra "snabb"-besök för inspiration...
Kram Miaa

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vad skoj! Samma här! Slipper man dra barnvagn själv med alla rynkor, hi hi! Vad lustigt att den börjat bråka nu! Är det dags snart? Ta hand om dig och magen!