torsdag, augusti 21, 2008

Vecka 39 imorrn

Jag är så tacksam, jag är så glad, jag är lycklig!! Lycklig över min mage, lycklig över min fantastiska sambo och helt underbart lycklig över att ha en vän som Åsa som tar sig tid och har ork att fotografera mig och Fredrik idag på eftermiddagen!!! Det är ju både tungt och jobbigt att vara höggravid (för både henne och mig), och ändå så har Åsa fotat på hela eftermiddagen!

Kolla här, här är några bilder hon tog idag! Några av många många hundratals helt fantastiska bilder! Jag hade en del idéer som hon omsatte i bilder och hon hade massor med idéer som oxå omsattes i bilder!

Åsa får mig att känna mig VACKER! Trots att jag är "stor som en val" *s*









Imorgon är det dags att gå in i vecka 39, bara 14 dagar kvar till beräknat datum!! Efter måndag får Bebis gärna dyka upp ;-) Då har vi hunnit gå på musikalen Mamma Mia i Globen, som vi köpte biljetter till i dec innan vi visste att vi skulle få barn i samma veva :-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Bilderna är jättevackra, och du är otroligt vacker..jag tycker speciellt mycket om den nedersta bilden där era händer formar ett hjärta, så vackert..Dessa bilder kommer betyda så mycket så länge för dig :) Så underbart att Åsa tagit dem!!

Anonym sa...

vilka vackra bilder!

Anonym sa...

Shit pommfritt så vackert!!!!!! Åh va kul bilder och ha!!! tog du bilder på Åsa och R med?????
Hade varit kul att se dig och Åsa på samma bild mage mot mage.....

Lycka till babyn kommer nog på Söndag;) Mitt under Idoo Idoo dooooooooooo!!!Det är ju sådan sväng så det kommer dansas rätt villt i bubblan.......

Lycka till !

Sanna F sa...

Jätte jätte vackra bilder på er!!!
Hoppas ni hinner se musikalen :)

Anonym sa...

Så fina bilder! Ser fram emot att se dem på LO:s framöver ;).

Gunilla sa...

Helt fantastiska foton!

Anonym sa...

Så fina ni är!!!

Anonym sa...

Helt otroligt vackra bilder! Man kan verkligen se att det är ett barn som kommer till världen i en kärleksfull familj.