fredag, augusti 08, 2008

Som en riktig infödd 08....

...kan man ju inte annat än tycka det är lite coolt att det är 080808 som datum idag! Och att det är lite trist att vi är på landet idag, då hela Stockholm firar SIN egna dag. Fast å andra sidan så regnar det, magen är tung så jag orkar inte gå så långt och länge... Men lite lite lite skulle jag velat vara hemma i mitt älskade Stockholm.

Och med detta med årtalet 08 då, så känns det lite skoj att få ett barn som föds i år :-) Så får vi en infödd Stockholmare till, som till och med får födelseåret 08... Även om det inte blir 080808...

Apropå lite coola födelsedatum så är iaf Martin född 911119, så det är ju oxå lite coolt och många som kommenterar det när dom ser det :-) Man får ALLTID räkna ettorna i mitten när man skriver hans personnummer *s*

I övrigt så har jag sovit pestigt dåligt inatt!! Hade en sååå bra dag i onsdags, gick alldeles för mkt och för länge och det straffar sig fortfarande tror jag :-S Ont i ryggen, sover dåligt, får huvudvärk... Men ja, på det hela taget så mår jag faktiskt riktigt bra! Jag lovar! Det är bara det att sömn är sååå viktigt för mig :-S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Larsson!

Jag vet hur du känner dig med att sova dåligt! Annika sover som skit just nu åxå!
Men som tur e så fick hon sova ut idag!


kram Johan

Sofia - SofiaFj sa...

Visst är det kul med roliga personnummer. Min äldsta har 000102.