fredag, augusti 01, 2008

Magen v36

Det sitter liiiite hårt åt att fotograferas i bara bikini *s* Men jag vill så gärna ha några foton på "oklädd" mage oxå... Bortse från släpet i bakgrunden... Ska få Fredrik att ta några fler bilder sen, med lite mer tanke... Men ibland är det viktigare att bara få några foton...

Idag byter vi vecka till vecka 36 och nu är det en dryg månad kvar till beräknat datum. Funderar på hur mkt större magen kan bli??? Det är som en egen världsdel det där ;-) Eller en egen planet, ibland ser det ut som en måne när man ligger ner och tittar uppifrån ;-)

Bekymrad? Njae... Tungt... JA!


Stoooor fin mage!!




6 kommentarer:

Caroline sa...

Åh vad jag fick en flashback nu. Fick en son för 9 veckor sedan och jag minns den där sista tunga månaden alltför väl... hahaha Jag var också väldigt stor och nu håller jag som bäst på att beta av kilona för andra gången. Gick upp runt 30 kilo med båda barnen. Hoppas din sista månad blir fantastisk och att tiden snabbar på fram tills ni ska få eran lille/a bebbe. Lycka till!

LuzinhaFolch sa...

Awww sweet heart you are looking so adorable!
Please don't forget to tell your old friend here when the baby arrive okay?
Love

Christine sa...

Hääärlig mage =)

Karin sa...

Minns också min enorma mage och har ett foto i bikini!!! Det är 20 år sedan....oh, så mysigt.Lycka till!!

Ellinor sa...

Fiiiin mage!

Anonym sa...

Åh vilken härlig mage, gravida magar är helt fantastiska, fick min Ronja 11/8-92 och det var tokvarmt, satt mest i gillestugan i källaren men njöt ändå av min gigantiska mage.....*mys*....
Kramis/LenaS