måndag, augusti 11, 2008

En veckas semester kvar...

...för Fredrik och nu är vi hemma i stan igen. Jag känner att jag behöver/vill vara hemma de sista veckorna innan Bebis kommer. Vi har haft det underbart soft på landet, mina svärföräldrar har verkligen tagit hand om oss!! Så jag har inte gjort många knop, vilat och ätit och bara lagat mat nån gång. Men det är skönt att komma hem till sitt...

Så idag har vi packat upp våra saker, kört en tvättmaskin och en diskmaskin, hängt en tvätt, slängt in mer tvätt i maskinen, handlat, hunnit till MVC och så har vi såklart tagit hem katten som såg Bebisens säng som sin *s* Foto kommer sen.

Det är ju klart att vi efter 14,5 år ÄNTLIGEN förstått att hon ville ha en egen säng, eller hur??? Kan det bli bättre ;-) Inser att vi får tvätta sängkläderna igen då Bebis kommer, men det får det vara värt :-) Kellie såg så fantastiskt nöjd ut där hon låg, så det får bli så....

Besöket på MVC gick jättebra, Bebis sköter sig jättebra, jag har jättebra värden, magen är helt enligt storlek den ska vara för tiden (även om den ser stoooor ut *s*).

Nå, nu ska jag ta ett glas vatten och sen glida till ICA och hämta ut två paket jag fått... Med scrapsaker, härligt!!!

Vi hoppas på iaf att vi får lite bättre väder i veckan så kanske vi kan göra små bilutflykter i Sthlm. Min rygg och mitt bäcken protesterar efter bara en timmes promenad, så det blir inte så långa utflykter, men kan vi ta bilen är det ju soft!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är som du säger alltid skönt att komma hem till sitt eget även om man varit på en underbar semester eller vad som hellst. ska bli kul å se om ni hinner/orkar med nån mer fotofredag du å åsa innan beräknad nedkomst :-p

kramkram

Enikö sa...

Oj oj ojjj! Jag märker att jag har levt i min alldeles egna bubbla alltför länge. *skämmas lite* Jag ser med stooora ögon på dessa härliga bilder i din blogg och vad är det jag ser? En stoor bäbismage! När hände detta? :))))) Märker att jag har en hel del att ta igen! *fniss* Hoppas att allt är bra med dig / Er!
Kramis