torsdag, juli 24, 2008

Weeehooo, nya kameran är här!!

Är så glad, nu är den här!! Så underbart skoj och jag har suttit och kikat runt i menyerna och ställt in kameran som jag vill ha den :-) Har bara hunnit ta några bilder, eftersom vi åkte till landet direkt på eftermiddagen och kom hit - ja till landet där vi är nu - lagom till middagen. Så jag har inte hunnit fota så mkt än :-) Men liiiiite iaf!!

Här är paradiset!! Älskar denna vy som vi har från huset!


Robin har gått ner i ett "soft mode" här på landet :-)


Martin spexar lite :-)


Nelly börjar bli till åren, gillar verkligen hur man kan se de grå håren på henne nu *s*


Så, nu kommer vi befinna oss här på landet till onsdag nästa vecka, då vi ska till barnmorskan. Eftersom det ska bli 30-32 grader här fredag-söndag så hoppas jag på värme i vattnet oxå. Det ryktas om uppemot 24 grader i vattnet, så jag har hopp om att bada lite i sjön i helgen ;-)

1 kommentar:

MarieG sa...

Grattis till nya kameran!!!! Har en likadan o bara älskar den!!!
Blir perfekt till alla bebisbilder sen!

Ha en skön vecka på landet!
MarieG