fredag, juli 18, 2008

Att få en liten present...

...kan göra en såååå glad! Helt fantastiskt vad glad jag blir av ett fint inslaget paket! Och helt överraskande oxå! Suzie kom förbi och hämtade en del av mina gamla scraptidningar idag, och då fick jag detta ljuvliga paket - bara till mig :-)



Och kolla, jag ska ta hand om mig själv nu framöver, innan Bebis tar upp min tid ;-)


Suzie och jag har gått i parallellklass mellan 6:an och 9:an och har hittat varann igen iom scrapbookingen, det är rätt fascinerande vad vår hobby ger oanade sammanlänkningar :-)

Tack söta Suzie för pratstunden och för det fint inslagna paketet!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig överraskning, det är verkligen sådant som kan göra en riktigt lycklig :)

Jozebelle sa...

Underbart härligt med överraskningar...dags att krypa ner i badet!!!

Anonym sa...

Mmmmm vad skoj med paket! :)