fredag, juni 20, 2008

Midsommarafton på Vreta

Vilken härlig midsommar!! Jag, Fredrik, Fredriks föräldrar, Fredriks bror Ludde, Åsa och Richard samt deras 3 barn Leon, Rasmus, Tilde, min syster Linda och hennes pojkvän Patrik samt deras 2 barn Isac och Leah firade midsommar tillsammans!! Sillunch, dans kring midsommarstång, dragkamp och så den årliga midsommarmaten (helgrillad fläskfilé med potatisknyten) gjorde det hela fulländat!

Vi hade sån TUR med vädret, det stänkte bara lite lite från himlen... I övrigt hade vi sol och ömsom moln, men ovanligt LITE regn!

Åsa och Tilde leker i trappan på nya altanen!


Resning av midsommarstången


Vackraste midsommartjejen i lånad krans (Tilde sov, så vi passade på att låna hennes krans)


Man har glömt vilken fart det är i små barn ;-) Leah och Isac busar med varann... Leon står i bakgrunden och filosoferar


Linda dansar kring midsommarstången med Isac och Leah


Jag och Leah dansar till tonerna av Jungfru Skär! Hehe, jag gjorde mitt bästa att röra mig ;-) Det gick rätt bra, men kändes i rygg och höfter senare på kvällen


Allra sötaste Isac, så stor han börjar bli! Snart hela 7 år!!


Dragkamp... Under pilarna har ni Patrik, Richard och Fredrik - som drog för kung och fosterland för Vretas skull...


Isac väntar på att få dra i repet...


Busigaste bruden i hela Sverige *fniss* Det är full fart på fröken Leah precis hela tiden ;-)

2 kommentarer:

Anna sa...

Vilka härlig midsommar ni verkar ha haft. :O)

Sommarkramen Anna

AnnaB sa...

Så härligt det ser ut...! Riktig midsommar! :)