fredag, maj 30, 2008

Vecka 27...

Fredag igen och dags för ny vecka och nya foton :-) Åsa är så go' som tar så många bilder på mig, det är visserligen en "win win"-situation *s* Jag får min graviditet dokumenterat (nåt jag inte har med varken Robin eller Martin tyvärr) och Åsa får fota ;-)

Idag har vi fotat i skogen och vid grafittimålningar... Kolla in de här coola och ruffiga fotona!! Gillar massor!! HÄR hittar du de foton som Åsa lagt upp i sin blogg :-)











Det är nu 98 dagar kvar till beräknad födelse :-) 2-siffrigt minsann!!!

Tack älskade Åsa för att du tar dig tid, tack för all god mat ikväll! Tack Richard för bränning av skiva med foton på :-)

5 kommentarer:

Mya sa...

Jättevackra bilder! Vilken skatt!

FauveDesign sa...

You look beautiful!

Anna sa...

Vilka underbara foton. Vilken vacker mage du har.

Anonym sa...

Åhhh Helene! Du är så fin och magen ser så gooo ut! Va kul att du får den dokumenterad så härligt!
Snart träffas vi vännen! Det ska bli sååå kul! Längtar massor!!!
Kraaaaam Sanna

Anonym sa...

Jätte fina bilder och söt mage :)
Jag tycker gravida är såå vackra...

Ha det så fint.
// Gurkiss