fredag, maj 23, 2008

Vecka 26 idag....

Imorse frågade jag Åsa om hon vill ta lite bilder på mig på fredagarna - kanske inte varje fredag, men ändå... På fredagarna "byter" jag nämligen graviditetsvecka... Så idag åkte vi upp på Söders höjder på eftermiddagen och hade fantastiskt ljus!!

Kolla in bilderna Åsa tog, helt underbara bilder och jag känner mig vacker ;-) Magen börjar ana oerhört stoooora proportioner, men det gör inget *s*

Går in i vecka 26 idag, 14 veckor kvar... Ojojojoj!!











Bakom kulisserna
Richard var med oxå, nån måste ju hålla koll på lilla Tilde ;-) Och han tog ett foto bakom kulisserna ;-) Skoj att fota fotografen och "modellen" in action ;-)

10 kommentarer:

Scrapangel sa...

Håller fullständigt med dig Helene, magen och du är så vackra. Lite avis kanske jag är, men jag missunnar dig verkligen inte detta mirakel!

Anonym sa...

Du ÄR vacker!! Superfina bilder. Hoppas att du får en skön helg.

Kram!

Julia sa...

Åååå vad du är vacker!!! :D Nästa gång måste du ha Fredrik med dig också!!!

m sa...

Helt underbart vackra bilder. Det är faktiskt så att jag också blir sugen igen.

Anonym sa...

Vilka fiiiina foton! :D
Du behöver ju inte mig, Åsa är ju jätteduktig! Härligt att ni båda ska hi i september, måste kännas jättekul.

webmosterhelene sa...

Tack tjejer!!!! Jooo, Mysmasken! Jag VILL att du ska fota mig oxå, för att få lite andra vinklar eller så :-) Kanske andra typer av bilder, se vad du ser.... Kram på er!

Anonym sa...

Va fin du är! Gillade speciellt bild nr 2! Hoppas att du mår lika prima som du ser ut!

Anonym sa...

Visst är du vacker....
Underbara bilder, vilekn skatt till minnes-skattkistan
kram Aase

Anna sa...

Du är så vacker i din mage Helene!!

Sommarkramen Anna

Joy for Health sa...

Det ser helt fantastiskt ut, underbart på alla sätt och vis. Du är verkligen vacker, och ännu vackrare med en så fin bebismage :)