tisdag, april 01, 2008

Vem där?

Jag har scrappat min första gravid-LO nu (ska scrappa mina allra första ultraljudsbilder sen nån gång, en i vecka 6 på "nebulosan" och en i vecka 9 på "kidneybönan"). Men nu valde jag att scrappa första magbilden och lite om hur vi nyfikna är på Bebis... Vem är h*n?? När Bebis är här är det så självklart att det varit h*n som varit i magen, men ville komma ihåg hur vi tänkte och funderade ;-)

LO:n är till en vårtävling på Stellas och det här kitet man fick köpa passa mig perfekt!!! Färgstark och med lite underfundigt tema kring växkraft ;-)

LO:n... Den är lite bullig med nål och allt, så jag har fotat av den istället för scanna... Klicka på bilderna för att se dom större...


Detaljbild på texten...


Detaljbild på blomrankan... Så man ser att det ringlar en pärlfloss runt rankan :-)


Blev riktigt riktigt nöjd, tjohooooo!! Kanske har jag hittat mitt flow igen???

Och så måste jag passa på att tacka er ALLA som kikar in här hos mig och framförallt till er som kommenterar! TACK! Ni gör mig såååå glad!!!

23 kommentarer:

Anna/Augusti_73 sa...

SUPERfin layout!!
♥♥♥

Anonym sa...

ååå va fin den var! nästan så jag villl ha en mage själv (men bara nästan ;-) )

blomrankan var jättefin!

Unknown sa...

Kul att se att du börjar scrappa bebisen och väntan nu!! Jättehärlig LO :)

Tack söta rara för kommentaren om min dubbel-LO *puss*

Angelika sa...

Å vilke fin LO!! Gillar allt med den och blomrankan är såläcker! Så fin med nålen oxå *gillar* :-)

Kram

FauveDesign sa...

Thats beautiful!

Jenny sa...

Superhärlig! blomrankan var superhärlig! Och hela var så harmonisk!
Kram

Lotta sa...

oej så vackert!! Med så mycket kärlek!!

O klart vi oxå är nyfikna på bebis, Du är som en kändis för mig!!

Anonym sa...

Jättesnygg!! :)

Anonym sa...

Helt underbar!!!

/JaneD

Jag... sa...

heeeelt UNDRBAR!!!!! Där var nog ditt flow ja!! Och lilla magen!!! Aaaaw!

terese sa...

härlig LO! både bilden och stilen!

Anonym sa...

Underbar layout!! Stilren, fina detaljer och fin skriven journaling.

//Eivor
www.eivor.blogg.se

Anonym sa...

Vilken underbar LO!!!!
Gillar blommerna, och hela harmonin i den.

Klappa magen från mig!

Kram Sussie

Anonym sa...

Åhhh den här layouten är ju bara sååå fin!
Vilket underbart minne!

Kram
Mette

Spooky sa...

Åhh vilken ljuvlig LO :)

Anonym sa...

Åhh, helt ljuvlig! Vacker i färger och detaljer. Såklart ni är nyfikna - vilken underbar förväntan!
Kram! Stina

MarieG sa...

Underbar LO med blomrankan!! Förstår att ni längtar efter det lilla underverket!!
Kram!

JEN sa...

Urläcker, Helene!! Fantastiskt snygga färger tillsammans också... ha det så bra med magen och di andre ;-)

Anonym sa...

den var ju hur snygg som helst ju!
/LenaS

Miaa sa...

Vilken UNDERBAR Lo!!! Jag ÄLSKAR blomrankan med dom vita halvpärlorna som små ... jag vet inte, men det är FANTASTISKT!!!
Ha en bra dag!
MVH Miaa

Sofias blogg sa...

helt underbar!!

pysselpetra sa...

Helt underbar LO.
Valde att lifta denna i Scrappiz-lift-utmanings-tråd
Tack för inspirationen :)

Anonym sa...

Supersnygg!
Så det var du som hade gjort denna, lite roligt att vi är med i samma tävling med varsin LO med exakt samma rubrik :)
Och stort grattis till magen.
/Anna