söndag, april 20, 2008

Publicerad jan/feb 08

Här kommer alster publicerade i jan/feb 08 i Scrapbooking mm

Till min skisskolumn, denna gillar jag färgerna på!!


Här kommer tre alster till min artikel om genomskinligt material... För den första så visar jag även lite bilder... Jag har skrivit ut fotot på vit cardstock, stämplat med genomskinlig dyna och sen på med UTEE-pulver som jag värmt. Effekten blir en glasaktig yta på fotot! Så läckert!!! Filtstjärnorna är egentligen dekorfilt för t.ex. bordsdukning mm












Denna är scrappad ovanpå en genomskinlig overlay, effekten blir såååå fin i verkligheten!!


Denna är så enkel, men jag älskar den (visst får man säga så om sina egna alster?! ;-) )... Fotot på min systerson Isac är helt underbart!


Till tidningens scrapliftkolumn... Har sytt fast en overlay från Fancy Pants ovanpå den kartongfärgade cardstocken. Effekten är underbar irl!


Ett av mina sällsynta kort ;-) Här har jag satt fast bubbelplast på kortet och även använt BamPop-papper, älskar de här färgerna!!


En 6x12-sida... Fotot är egentligen inte ett klockrent bra foto, men det blev roligt med det flygande hjärtat :-)

Inga kommentarer: