onsdag, april 02, 2008

Our crazy man

Vi har en underbar vän som heter Johan, en av våra allra bästa vänner... Han är lite galen, sådär så att han gärna fånar sig framför kameran - till min stooooora glädje :-)

Jag valde att hoppa på en scraplift på Scrappiz, och då blev denna LO till ;-) Jag fick ett helt gäng med underbara American Crafts-papper från Jane på Scrapaddicted, i en sån där glad-gåva man inte räknar med :-) Och det här mönstrade pappret är ur den serien, såååå härligt!!



Här är asacar/Åsas LO som jag inspirerats utav, och helt fritt tolkat :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

En sån underbar, busig och färgsprakande LO "Crazy" är. Jag blir alldeles glad av att titta på den. Din "Vem där"-LO nedan är enastående. Vacker, detaljrik och vilken snygg färgkombo.
Ha det bra!!

Scrapangel sa...

Vilken härlig LO om kamratskap!

Hur är det med bebis?

Jag... sa...

Härliga lo´s!

Trevlig helg!

Anonym sa...

Vilken häftig LO du gjort, underbara färger.
Klart man blir glad av oväntade presenter :)

Tack för inspirationen..... och grattis till graviditeten


KAtarina