fredag, april 11, 2008

En Bebis i magen :-)

Jag lovar, ska ta nya magbilder... MEN idag har vi varit på det stora rutinultraljudet och sett vår lill*... Precis som vid förra ultraljudet är det en kolugn liten sak som ligger därinne med händerna uppe vid huvudet :-) Allt såg perfekt ut och BM - och vi - var såååå nöjda! Fick ett nytt beräknat födelsedatum, 4 dagar tidigare.... Så den 4/9 istället då (men Bebis lär behaga komma när h*n vill iaf ;-) ). Är alltså i vecka 19+0 idag, dvs vecka 20.... Ujuj, i princip halvtid... Vart tog tiden vägen???

Här är Bebis på bild :-)

20 kommentarer:

fraise sa...

Oh så kul! Det är alltid fantastiskt att se sin lill* på bild. :-)

Färjtorp sa...

Grattis!! Härligt för er att se den igen =) och att allt är bra. Tiden går fort, snart är den lilla varelsen här ;)
Lycka till!!

Kram Johanna

LottaM sa...

Åh vad mysigt. Härlig liten krabat. Blir allt lite avis på er...

Anonym sa...

Åhhh - gulle... Är så ledsen att jag missade vår lunch - det hade varit så mysigt att sitta och mysa och babbla och få ge dig en kram över magen...

Förlåt vännen, det var verkligen inte meningen att vara så klantig.

Anna/Augusti_73 sa...

Härligt att allt är som det ska!
Trevlig helg,

Jag... sa...

aaaaaw så SÖT!! :-D

H*n kommer den 5:e på min födelsedag serdu! :-D

Anonym sa...

Vilken bra bild ni fick! Härligt! Kram!

Anonym sa...

Grattis och vad härligt med UL-bilder!

ylva sa...

gud, så fort det går! och vad bra att allt ser bra ut :D !

Anonym sa...

Åååh vilken fin bild. Visst är UL magiskt!

Christine sa...

Jag vill också ha nya ul-bilder! ;)

H*n är ju söt redan nu!! =)

Fotograferande Maria sa...

Hej Helene!

Ville bara säga GRATTIS och att jag är glad för er skull. Många Kramar Maria

Anonym sa...

Vilken fin UL-bild :) *kram*

~Karin~ sa...

Åh, va mysigt att ni varit o spanat på bebis och att vi också får se :)

puss å kram /K

Anonym sa...

men vad är det jag läser :) GRATTIS, så roligt!!! Mmmm så mysigt med en liten.

Kramar i massor från Theresa

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh vad härligt, Helene! Galet vad tiden rusar fram! Så skoj att följa resan! Är ju bara skoj att den kikar fram tidigare! Min mage ser ut som jag har tre i den?! Känner mig som en flodhäst, ha ha! Idag ska jag prova ditt recept, låter mums! Kramen!

Sanna F sa...

Mysigt!!!

Anonym sa...

Tryck ut den den 2:a september, det är en bra dag :D

Helen sa...

Vilken superfin bild den lille*. Längtar själv tills på torsdag då vi har tid för rutinultraljud. Spännande att få se vad du har skapat i helgen. Ha det bra.

Jozebelle sa...

*ler* Nej den första kommer den lill* ut....*skrattar*

Åh så du har jobbigt med bäckenet det är inte kul!!!, ja du får vila då!! och scrappa - gamala kort.

Ha det så gott!
Kramizar Ann-Marie