söndag, januari 27, 2008

När man tror att man lagt av sig....

...så skapar man.... Hihi... Jag har scrappat min första sida på 3 veckor och är riktigt nöjd, och har påbörjat ett minialbum som är halvklart (text och lite dekos kvar bara)...

Layouten ligger på tork, sen ska jag göra en till... Har fått superinspirerande material från Scrapaddicted nämligen, som jag gör layouterna med.

Minialbumet är inte därifrån utan till nåt helt annat projekt...

Ni får vänta lite till på att se nåt här, MEN jag har scrappat min andra sida för året *asg* Jag får försöka ligga i resten av året sen ;-) Synd bara att jag jobbar till minst kl 20 imorrn kväll, lär ju inte scrappa då inte...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att du fått något gjort! Så är det ju ibland, man kan inte tvinga fram kreativitet, ibland behöver man ta det lugnare. :)

Jag... sa...

Skönt att höra att du är på g igen! Kram!

Anna sa...

Vad skönt att du är på G igen! Du på torsdag så kommer jag!!

Vinterkramen Anna

Anonym sa...

Kul att du kom igång igen;0)
Hoppas få träffa dig igen på mässan i sollentuna om ett tag.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Så härligt att du inte "rostat"! Jag skulle så gärna vilja ha ett tips på en superbasic bok om digital system fotografering. På svenska och för supernybörjare. Fotar bara på olika auto lägen, trist! Kram LillBlomman

Anonym sa...

Jag saknar dina alster....
Hoppas att du har kommit igång igen.

Pylle sa...

Jag saknar också dina alster, är in flera gånger på dag för att se om du gjort ett nytt inlägg. Hoppas att allt är bra med dig nu. // Elin