fredag, januari 18, 2008

Hipp hipp hurra för Christer och Therese!!!

I måndags fick dom en liten dotter till på 2,9 kg. Så Ina har blivit storesyster (och Johan har då fått sin 4:e halvsyster... Han har två hos pappa och två hos mamma nu då *s*).

Jag hoppas på att bli av med min hosta så vi kan åka och hälsa på dom, när dom orkar :-) Så skoj, en till liten familjemedlem!!! Grattis!!!!

Och så måste jag passa på att tacka för ALLA underbara awards jag fått!! Är helt överväldigad, känner mig inte så inspirerande för tillfället. Men SNART är jag fit for fight igen... Ni är så fantastiskt underbara!!1

Jag hostar mig igenom nätterna och är allmänt uschlig, så jag hoppas att jag snart är på banan igen. Insuper inspiration så länge :-) OCH jag längtar tills om två veckor då det är scraphelg här hos mig igen!!! FEMTE året i rad, jisses tjejer!! Så coolt!!!!

Ha det gott!!

5 kommentarer:

Anna sa...

Är du skjuk din stackare! Är du täppt i näsan? Sinova säger jag bara då!
Jag längtar till den helgen också!

Pöss och vinterkramen Anna

Petraso sa...

hoppas du blir bra snart.... och 5 års jubilium det är ju sååååååååååå coolt!
Ha en skön kväll!!

AniLi sa...

Ville bara säga:
är ofta här inne och inspireras av allt det fina du gör. Önskar dig en trevlig helg!
Anita

Jozebelle sa...

Aj stackare, trist att behöva ha en sådan hosta, hoppas verkligen den ger med sej snart!

Se där ännu en scrapmodell, så trevligt!!! *ler*

Anonym sa...

Jag hoppas du snart blir frisk, gumsan!! Och du.. vad roooligt med scraphelg :o)

Kram